Follow Dashboard
Little Thing..
About Affiliates Entry
//Sebiru Hari Ini

Terkejut + Sedih + Geraaaaammmmm... -.-
Monday 25 March 2013 • 10:32 pm • 0 comments
Bismillahirrahmanirrahim..

Assalamualaikum..

Hai .. ! *wave hand* . Hahaha. Cepat betul aku menambah entry baru. Hal ini kerana aku kebosanan tahap giga. Kat rumah tatau nak buat apa. -.-'' Kelmarin punya entry, entry lepas geram + marah + sakit hati + apapelah. Harini... hahaha. Aku nak cerita pasal terkejut pulak. Kepada kalian-kalian semua, don't be jealous, ya ! kuikui.. XD

Semalam, aku pergi rumah makcik aku @ rumah mak Ustazah Hasifah. Anak makcik aku @ sepupu aku @ adik Ustazah Hasifah kahwin. Yang bongsuuuu. Namanya Wafi Fauzan dan pasangannya, Kamariah . #perlu ke bercerita secara detail ? hahaha. What ever. Al kisahnya, sepupu aku tu tentera. Tapi kerja kat bahagian pejabat. Jadi, masa pasangan pengantin tu jalan menuju ke khemah, diorang lalu bawah pedang. Wuuuuuu.. Aku teruja gila menengoknya. Sampai lupa nak tangkap gambar. Haha. Lepas je pengantin lalu bawah pedang, tiba-tiba hatiku berkata 'nanti dah besar nak cari calon suami kerja tentera la. Bestnyeeee lalu bawah pedang'. Haha ! Otak aku tak betul masa tu.

Lepas je hati aku kata macam tu, tiba-tiba ternampak seseorang. Oh myyy ! Dia ?! *gosok mata* 'Macam mana dia boleh sesat kat sini ?' Terkejut gileekk. Lepas tu mata kami berlaga. Lebih kurang 3 saat. 'Alamakk ! Dia kenal aku !' Terus aku paling muka. Yeeee. Aku tau la aku terlalu ayu memakai baju kurung. Tapi tak payah la pandang anak dara orang lama-lama. *sila muntah sekarang* haha. Hanis, tau tak sape ? Alaaa.. Budak yang dah pindah sekolah tu. Yang dengarnya sekolah kat sekolah swasta tuu.. Dengarnya la. Tak tau la betul ke idok. -.-  Iyeee.. Nas Faridzuan Samsuri. Haa amik kau. Aku bagi nama panjang. Haha. Aku terkejut je. Bukan teruja. Kalau jumpa eheemm eheemm baru teruja. Haha. 


Ni haa budaknyee.. -.-

Next story. Sediiihhh ! Minggu lepas punya lepas ayah aku baru belikan topup RM 10. Al kisahnya, kelmarin @ sabtu pagi kredit aku ada lagi RM 5. I think hari tu aku cuma mesej dengan Hanis and Pojie je. Lepas tu, aku call Pojie. Ada benda mustahak nak disampaikan. Tupp tuupp, masa tengah call Pojie, tiba-tiba mati. Aku ingat dia yang matikan. -.- Tengok kredit....... Huuuuuu.. Meraung aku. Tinggal RM 0.00 sen ! Lesap RM 5 tak sampai sehari ! Sedih gila. Petang tu pun pergi kedai telefon. Nak tanya apesal kredit lesap secara tiba-tiba.

Then orangnya kata, aku on packet data internet happeee bendeee ntah. Guna internet atau tak guna internet, benda tu makan kredit aku. huuuiiihhh. Bila masa entah aku nak tekan benda alah tu semua. Phone tu kat tangan aku baru 2 hari. Huuurrrr. Lepastu ayah aku gelak. Tak faham aku. -.- Aku dah agak dah. Mesti ada kena mengena dengan internet. Tapi masalahnya aku tak bukak. *garu kepala* Tapi ni hilang RM 5. Haritu lagi la menangis meraung frust tertonggeng terduduk hape semua. Kredit lesap RM 8 dalam masa 1 minit ! My fault. Aku ingat dah dapat wi-fi jiran sebelah. Aku bukak la ternet. Tapi rupanyaa. Huuuu.. T_T




Ultimately, geraaammmm. Ada salah seorang ahli keluarga aku jadi spy mengintip aku ! Budak tu memang nak kena. Huurrrrr. Siap bagitau kat 'manusia tu' aku tengah buat apa, aku mesej dengan sape.. Siap bagi nombor telefon lagi dengan sape aku mesej. Haaaiihh. Padan pun la. Muka diorang pun sepeseenn. Sama sebijik sejibik. Perangai pun same. Huuurrr. Takpe takpe. Aku nak tengok sampai bila kau nak jadi spy. Bagitau la. Bagitau la semua benda yang aku buat kat manusia tu. Bagus bagus. Aku sukaaaaa sangat. 

Suddenly, bad mood tiba-tiba. Baik aku pergi dulu sebelum aku cakap benda yang nonsense dan yang menyakitkan hati. Assalamualaikum.

Sometimes silence is the best way to let someone know they did wrong. 


PASTFUTURE
Hello;


Hi *wave hand* . Welcome to my site. Nice to meet you :)

Shout !


Memory
Forget what hurt you in the past. But never forget what it taught you :)
  • Hurrrrr..
  • Kisah detik-detik terakhir sebelum kewafatan Rasul...
  • Busy busy busy
  • 2013..
  • Arrrggghhhh !!!
  • Story about 'Harta Karun'
  • Uuuuuuuu..
  • Gangster kah ?
  • Ouch ! My eyes..
  • Senyum :)

  • Big Clap!
    Template :Masterly_elmo
    Tutorial : Afiqah Wana Atiqah
    Pictures : We Heart It
    Best View : Google Chrome