Follow Dashboard
Little Thing..
About Affiliates Entry
//Sebiru Hari Ini

Uuuuuuuu..
Tuesday 27 November 2012 • 10:00 pm • 0 comments

Assalamualaikum..

Hua hua hua. Lama tak update blog. Kau gi mana ni Bella ? Menyepi... Gi bertapa ke apa ? Haha. Aku kat rumah sibuk sangat ke sampai update blog pun tade masa ? Ntah. Aku pun tatau. Takdak mood sebenarnya nak layan twitter, fb tu sume. Takut kalau dah terjebak, nak berhenti susah. Kira okey la ni dua minggu sekali bukak ternet. Apela kau Bella.. Wi-fi free pun disia-siakan. haha ! Tadi terkejut jugak. Bukak twitter orang sibuk cakap pasal 'Maxis takde line.". Seriously ?? Aku tak tau pun. haha ! Aku dah lama tak mesej dengan sape-sape kecuali Hanis dan alien sesat mcg aku. Alien mane ntah. Sabor je. Alien tu tatau yang balas mcg tu kakak aku. Haha ! Padan muka. Berani lagi kacau orang malam-malam buta. Kalau aku tau sape alien tu, memang nak kena. Beware ye. *pegang parang*

Aku rasa, aku kat rumah hanya menambahkan berat badan. Gila tak gila, malam tadi aku mimpi berat aku 48.9. Amboiiiii.... Berat aku tak pernah sampai ke tahap itu ! Ni mesti kes aku desperate sangat nak timbang. Yes. Exactly. Dah berapa minggu ayat yang aku selalu kata apabila pergi shopping complex, "Kat sini takde timbang ke ?". Bhahaha. Mane la tak masuk mimpi.. Nasib baik mimpi je. Kalau betul berat aku cenggitu camne ? Huuiiiihhhh.. Harap taakk la. Mau aku tak makan seminggu kang. -,-'. Tu yang pagi tadi terus berazam 'petang ni nak gi joging la.'. Hurrmmm.. Hanya sekadar omong kosong. Tak buat pun.  :P



Actually, dah mula rasa takut. Result. Sebulan je lagi. Dug dap. Dug dap. Aku tak habis fikir lagi ni. Nak sekolah mana, nak sambung arab ke idok, nak amik sains or bidang lain... Patut buat solat istikharah la ni. Hiuussshh.. Haha. Terimbau balik saat-saat memohon SBPI Rawang aritu. 

Sebenarnya, masa tu aku masih dalam dilema. Kalau diikutkan hati, aku tanak mohon SBPI tu. Mula-mula, memang langsung tak terfikir pun nak mohon. Tapi bila tengok kawan-kawan semua mohon, aku pun mohon la. Dapat tak dapat belakang citer. Tapi, time tengah mohon tu, sediakan sijil, bla bla n bla, masa tu la semangat tiba-tiba DOWN. Yang membuatkan aku sedih tahap tak ingat.

Ada la seorang insan ni cakap dengan aku, "Kau ni trial dapat 4A je. Ada hati nak mohon asrama penuh ? Tak payah laa..  Kau tak malu ke ? Lain la kawan-kawan kau yang lain. Dapat 7A, 8A. Cermin la diri tu dulu. Kalau keputusan tu bagus takpe jugak.". Masa tu terdiam, terkedu. Ya. Aku tau tu. Sebab tu la at the first time Hanis suruh aku mohon aku macam nak taknak je. Tapi bila kawan-kawan semua suruh mohon, dorang pun semangat mohon, ye aku mohon la.




Masa tu, memang sedih sangat. Nak je citer kat kawan, tapi takut. Takut air mata ni menggedik nak jatuh. Jadi aku pun tahannn... Telan benda alah tu mentah-mentah. Masa tu agak tension. Sama ada nak mohon atau tidak. Dalam kepala terbayang kata-kata kawan yang suruh mohon, dan dalam masa yang sama juga terbayang kata-kata insan itu. Tension gila. Tatau nak dengar cakap sape. Dah la lagi bape hari je nak PMR. huhu.. Tapi kesudahannya aku mohon jugak. Sebab peristiwa tu la, aku memang jawab se kompem-kompemnya "Taknak mohon MRSM" kalau ada orang tanya. Cukup la dah kena sekali.

Ahhhh sudaaaa. Ni pehal masuk mood sedih pulak ni.. Habis kang tisu kat umah ni kau tibai, wahai Bella ooiiii.. Waduh waduh. Dah dah dah. -,-'. Akhir kalam, Assalamualaikum.




PASTFUTURE
Hello;


Hi *wave hand* . Welcome to my site. Nice to meet you :)

Shout !


Memory
Forget what hurt you in the past. But never forget what it taught you :)
  • Gangster kah ?
  • Ouch ! My eyes..
  • Senyum :)
  • No Title.
  • I'm sorry..
  • Atotoh.. :D
  • Penatnyeeee... -,-'
  • Raya ohhh Raya
  • Miyyo Azman ?
  • Muhasabah diri

  • Big Clap!
    Template :Masterly_elmo
    Tutorial : Afiqah Wana Atiqah
    Pictures : We Heart It
    Best View : Google Chrome