Follow Dashboard
Little Thing..
About Affiliates Entry
//Sebiru Hari Ini

Raya ohhh Raya
Tuesday 21 August 2012 • 2:56 pm • 0 comments
Assalamualaikum..
Knock ! Knock ! Fuuuhhh.. Pejam celik pejam celik, dah raya ketiga. Actually, aku malas sebenarnya nak tulis entry ni. Tapi disebabkan tengah boring tahap gaban, ye tulis. Aku tengah geraaaaammmmmm sebenarnya ni. Ada orang gila tetibe mcg aku, nama dia Firdaus Husin. Sekolah kat Johor. blablablablabla.. Dan aku rasa dia menipu. Dia kate dia amik nombor aku kat CP ? Where's the fire ? Aku tak pernah pergi CP. Ayat first dia mcg "Salam, ny bella ye ?". Camne pulak dia tau nama aku ? Kalau betul pun itu memang dia dan bukan menyamar, mesti someone bagi nombor aku kat dia. Siap la. Tengah-tengah hari buta nak buat lawak cengkodok dengan aku, memang silap besar la ! Grrrrrrrr..

Semalam, penat gilerrr la. Dari pagi sampai ke petang, asyik kat dapur je. Ramai sangat yang datang. Memang penat lelah tidak terperi, bagi makan kat tetamu. Bak kate sepupu aku, tsunami datang melanda ! Mane taknya, semalam dua keluarga besar datang rumah. Makcik and pakcik aku lerr tu. Tinggal lagi satu keluarga yang besar gilaaa.. Campur pakcik n makcik aku, anaknya 12 orang, cucu 54 orang. Campur menantu sekali. Jeng jeng jeng ! Aku target diorang datang rumah raya kelima. Get ready Bella ! Penuh ler rumah aku nanti.... :)




Huuaaahhh.. *tutup mulut*. Boring la raya ni. Tak pergi mana-mana. Duk umah. Ayah aku keje,keje,keje. Memang tak patut. *geleng kepala*. Sehari sebelum raya haritu, aku sibuk mengemas rumah. Kemas bilik aku yang bersepah macam stor tu. Meja dan buku-buku berhabuk ! #nampak sangat rajin membaca buku. Dan sesungguhnya, takde manusia yang lebih bijak selain aku. Kompem ! Mane taknya, dah tau alergik habuk, nak jugak kan kemas. Kan bijak namenya tu. Hasilnya, petang tu aku demam. haha ! Aku tak tau la aku demam sebab alergik or sebab penat. Yela, aku kemas bilik aku tu sorang-sorang. Kakak aku tolong gantung langsir je. Bagus sebenarnya.

Malam tu pulak, demam dah baik. Tapi batuk and selsema pulaaaakk.. Esoknya dah raya. Bila tengok balik gambar keluarga, muka aku macam cengkodok basi je. Mane ntah perginya senyuman aku yang menawan tu. *muntah*. Sememangnya, raya pertama aku takde hadiahkan senyuman kat sape2 pun. Raya kedua, semalam. Aku dah start senyum sebab batuk and selsema dah okey sikit. Harini, boleh laaaa.. Cuma batuk and selsema tak baik-baik lagi. #ubat tak makan camne nak baik.

Urrmmmm.. Aku dah ucap Selamat Hari Raya ke belum erk ? Belum rasenye.. Takpe, baru raya ketiga. Raya kan sebulan. :P . Aku nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir dan Batin. Aku minta maaf seandainya aku ada mengguriskan hati korang bila korang baca blog ni. Dah nama pun blog, aku main lepas geram je. Takkan nak berkias-kias pulak kan. Maaf ye. *susun 10 jari*.

Okeyla. Aku chow dulu. Bye2 ! Assalamualaikum..

Ooooo yeaahh.. Aku tukar blogskin lagi. Kalau blogskin ni same lagi dengan orang lain, malas dah aku nak tukor-tukor. -,-'



PASTFUTURE
Hello;


Hi *wave hand* . Welcome to my site. Nice to meet you :)

Shout !


Memory
Forget what hurt you in the past. But never forget what it taught you :)
  • Miyyo Azman ?
  • Muhasabah diri
  • Funny Moment... :D
  • Misunderstanding !
  • Headache..
  • Pejam celik pejam celik.. #blink blink
  • What ? Me ? Slim ? o,0'
  • Apa itu KAWAN ?
  • And that's why I smile.. :)
  • I'm so happy !

  • Big Clap!
    Template :Masterly_elmo
    Tutorial : Afiqah Wana Atiqah
    Pictures : We Heart It
    Best View : Google Chrome