Follow Dashboard
Little Thing..
About Affiliates Entry
//Sebiru Hari Ini

Muhasabah diri
Thursday 16 August 2012 • 4:30 pm • 0 comments

Assalamualaikum..
Holla ! My new skin sempena nak raya. Ngehehe.. Nak tukar dari minggu lepas lagi, tapi ditangguhkan. Nak tau mula-mula aku nak guna skin apa ? Skin EVERLASTING. Sioot la kau, Hanis. Hancur luluh berkecai remuk hati aku tau. Haha ! Okay tipu. Takpe, sape cepat dia dapat kan. Tak amik kisah pun. :D

Aku tak tau la apa masalah manusia-manusia kat rumah aku ni. Aku dah tolong buatkan, bukannya nak ucapkan terima kasih. Kena marah ade la. -,-' . Yang lagi sorang pulak, taunya mengarah aje. Tapi dia tak buat kerja pun. Haiihhh.. Makin tension aku dibuatnya. Oh ya ! Perhatian kepada Nurul Syahira Binti Mohammed Ilham dan Nur Afina Binti Zakari, siap la korang berdua ! Bukak sekolah nanti, taula apa aku nak buat dengan korang ya !  Tak pasal-pasal je mulut korang masin. Geghamnyeeee.. Fuh ! Sabor je la..

Semalam kan, aku muhasabah sikit la. Sejak tengok video kat sekolah semalam, aku dah tak merungut pasal baju raya dah. Maklumlah, baju raya aku kan salah buat. #sedih. Mula-mula, memang frust tertonggeng. Ye la, dah la baju salah buat. Yang salah pulak baju tema pulak tu. Pulak tu, baju aku ada dua pasang. Kakak aku ada 6 pasang. Tak acik kan ? Memang mula-mula dah penat menangis dah. Tapi, sejak tengok video semalam, ntah. Nape ntah aku tetibe jadi manusia baik pulak ni. Dah ada baju baru pun, kira okay la tu. Tak nak merungut dah. Bersyukur la dengan apa yang kita ada. Lebih baik ada daripada takde. Kan ? :)

Okeyla. Aku chow dulu. Assalamualaikum.. :)






Iklan raya ni dah lama dah. Tapi entah kenapa, bila tengok balik, meleleh jugak air mata aku ni. Sedih ooooo.. Aku tengok bape kali pun still jugak air mata meleleh.. :'(


PASTFUTURE
Hello;


Hi *wave hand* . Welcome to my site. Nice to meet you :)

Shout !


Memory
Forget what hurt you in the past. But never forget what it taught you :)
  • Funny Moment... :D
  • Misunderstanding !
  • Headache..
  • Pejam celik pejam celik.. #blink blink
  • What ? Me ? Slim ? o,0'
  • Apa itu KAWAN ?
  • And that's why I smile.. :)
  • I'm so happy !
  • Aku benci kau !
  • Since when ? -,-'

  • Big Clap!
    Template :Masterly_elmo
    Tutorial : Afiqah Wana Atiqah
    Pictures : We Heart It
    Best View : Google Chrome