Follow Dashboard
Little Thing..
About Affiliates Entry
//Sebiru Hari Ini

Since when ? -,-'
Friday 15 June 2012 • 10:02 pm • 0 comments
results-concepts-3


Assalamualaikum..
Ting tong ! Piiuunnggg.. Aku dah tengok result aku kat SAPS. Reaksi aku ? Aku memang dah agak dah aku dapat result teruk macam tu. Usaha aku nak menghadapi periksa pun camtu-camtu je. Takde struggle sangat. Memang salah aku pun. Pape pun, alaarr.. Okey la jugak kot. Asalkan ada A. Result aku bergantung pada usaha aku sendiri. Again, usaha sendiri. Niat di hati masa nak menghadapi periksa tu, ada la juga nak bincang ngan kawan. Tapi, bila dipikirkan balik, baik aku tak payah amik periksa kalau masa periksa pun nak berbincang. Takde guna pun result bagus kalau berbincang, meniru masa periksa. Ape laaa.. Daripada tiru kawan, baik tiru buku. Sama je. Cuma jawapan buku lebih sahih dan mahih. Lalalala.. Sekarang ni, aku tinggal bersiap sedia je menerima 'ceramah' daripada ibu aku. Ngaaaaa... o,0'

Aku dah gila. Memang dah gila. Since when ? Since when budak yang bernama Didi the dodol doodle masuk dalam mimpi aku ni ? #didi the dodol doodle ?sememangnya aku main tulis je ape2 perkataan yang ada D. uhuk2.. Elok-elok aku dah erased dia dari memory aku, boleh pula dia muncul balik. Pagi tadi, naik kereta, tiba-tiba nampak dia naik motor ngan ayah dia. Rambut dia terbang ke tepi ditiup angin. Maakk aiihhh ! Macho gilleeerrrr ! Aduuiihh.. Aku dah elok2 tawar hati dengan dia, no feeling anymore, alih2 aku terkena panah arjuna balik. Aku rasa dia muncul balik sejak aku asyik bertentang mata dengan sorang mamat ni. Huurrr.. Pikir aku nak sangat ke bertentang mata dengan mamat tu ? Elok2 jalan menuju ke kelas, aku pandang depan, terpandang dia, mata bertentang mata with him. Aku tengah gelak sakan kat luar kelas, aku pusing je belakang, magnet mata terjadi. Nak pergi kantin pun sama. Nak balik pun sama ! Nggaaaaa.. Takpe, mamat tu sedang di erased dari memory aku. Didi the dodol doodle sedang berusaha masuk ke dalam memory aku.. o_0'''

Since when ? Since when aku takut dengan kucing aku sendiri ?! Ni lagi la gila. Aku dah jaga Si Kecik tu daripada dia lahir sampai la dah besar gajah macam tu. And now, aku takut kat Kecik ? Huuurrrr.. Aku bukan takut apa, Kecik tu mukanya serius je. #ade ke kucing happening ? Kecik tu suka sangat cakar kaki orang. Then, kadang2, aku tak kacau dia pun, tiba2 je cakar kaki orang. Gila tak tu namanya ? Yang dia cakar tiba2 tu memang aku marah. Tapi ada lagi satu sebab kenapa dia cakar kaki aku. haha ! Masa tu aku nak bagi dia makan, Kecik memang dah mioww miooww dah. Lepastu, aku saje je lambat2 bagi. Aku pandang Kecik, Kecik pandang aku. Kecik mmmmiiiioooooowwww dengan suara yang pada aku suara marah and dia miooww selama 5 saat lamanya. Aku gelak la. hahaha ! Pastu tiba2 dia cakar kaki aku. Padan muka aku la. Kecik tu tengah lapar gila tapi aku lambat2 bagi dia makan. Betul2 carik maut. Sejak dari hari tu, time nak bagi makan je, aku mesti bawak penyapu untuk mengelakkan kaki aku daripada dicakar. hehehe.. #gelak sumbing


Okiee dokiiee ! Aku chow dulu la. Have something to do. Bye2 ! :)




PASTFUTURE
Hello;


Hi *wave hand* . Welcome to my site. Nice to meet you :)

Shout !


Memory
Forget what hurt you in the past. But never forget what it taught you :)
  • Revenge ?
  • Backstabber Friend !
  • Addicted Korea ^_^
  • Anti-Boys ?
  • Tak payah pergi la macam tu.. -,-'
  • Oh My Cat .. T_T
  • Aku malu ! malu sangat ! sakit hati ! sedih ! T_T
  • Oh My Keychain !
  • Broomm broomm..
  • I'm a touching girl !! ^_^

  • Big Clap!
    Template :Masterly_elmo
    Tutorial : Afiqah Wana Atiqah
    Pictures : We Heart It
    Best View : Google Chrome