Follow Dashboard
Little Thing..
About Affiliates Entry
//Sebiru Hari Ini

Backstabber Friend !
Thursday 7 June 2012 • 9:56 pm • 0 comments

Dgk0x4tg8xx1ghe9uuqqxfs9tvao2yu6


Assalamualaikum..
Hey ! Hey ! Aku buat dua entry pada hari ini. Apesal arrhh ? Ntaahh.. Aku tengah boring ni. hehe..  Tadi entry happy-happy gitu. Entry kali ni entry sindir-sindir pula. hoho !

ATTENTION ! ATTENTION ! Aku nak cakap sikit la. Hei kawan ! Better you watch your step or you will regret it ! #cewh speaking ! Siapa kawan yang aku maksudkan ? Yang pasti not my BFF. Aku baru teringat sesuatu la kawan. Masa tahun lepas, nampaknya kau dah permainkan aku. Kau dah tipu aku la. Permainan yang kau jalankan pada tahun lepas sangat menarik. Kenapa aku tak ikut serta dalam permainan kau erhh ? Ntaahh.. Takpe la kawan. Mulai daripada hari ini, aku akan tengok je setiap perbuatan yang kau lakukan. Aku pun kena lebih berhati-hati setiap bait kata yang kau ucapkan. Aku tak nak percaya cakap kau bulat-bulat sekiranya tiada bukti yang kukuh. Manusia, sekiranya sekali berbohong, selama-lamanya dia akan berbohong. Sama la macam kau.

Haiisshh.. Kalau betul la kau yang buat, kenapa ? Kenapa kau mesti buat macam tu ? Sanggup kau tikam kawan dari belakang errhh. Kau tak pernah rasa bersalah ke apa yang kau dah buat tu ? Kau tak pernah terfikir ke kesan buruk akibat perbuatan kau tu ? Selama ni, aku anggap kau seorang kawan yang baik. Tapi, hakikatnya tak. Aku kecewa dengan sikap kau, kawan. Nampaknya, aku kena lebih berhati-hati apabila hendak berkawan. Kena selidik betul-betul. Kadang-kadang muka je baik tapi hati kita tak tau. Tapi, kalau macam Hanis, Cira, Afina, Azrah tu memang dah baik dah. Cuma nakal je. : P

Conclusion dari apa yang dah aku alami, aku nak kongsi sikit. Kalau sesuatu benda tu hilang, salahkan diri kita sendiri dulu. Sebab, kita cuai. Kita tak jaga barang kita dengan baik. Then, kalau nak mensyaki siapa yang ambil barang kita, kita kena ingat, tak mungkin orang luar yang ambil. Sebab apa ? Orang luar tau ke di mana kita simpan barang berharga kita tu ? Orang luar tau ke bila kita bawa barang berharga ke mana-mana tempat ? Tak kan.. Lain lah kalau kita memang saje nak tayangkan barang berharga tu kat orang. Kebiasaanya, barang yang hilang, orang yang dekat dengan kita yang ambil barang tu. Sebab apa ? Sebab dia tau kita bawa barang berharga tu. Dia tau di mana kita letak atau simpan barang berharga tu. Watch out my friend ! Sepandai-pandai tupai melompat akhirnya jatuh ke tanah juga. Conclusion di sini, aku tak rasa orang luar yang ambil barang aku yang hilang ! :)

Gotcha ! Relaks la kawan. Tak perlu rasa gelabah. Kalau betul bukan kau yang ambil, Alhamdulillah ! Tak perlu lah kau rasa tercabar dengan kata-kata aku. Aku bukan nak tuduh. Tapi aku rasa something wrong dengan permainan yang kau jalankan pada tahun lepas. Last word, jujurlah pada diri sendiri. Sebelum apa-apa terjadi, baik kau minta maaf pada orang-orang yang telah kau sakiti. Ingat. Tahun ni kita PMR. Jangan sampai orang akan sumpah kau dapat result yang teruk semasa PMR. Maaf kalau aku ter emo lebih. Dan maaf andai terkasar bahasa. Aku kalau dah marah memang macam ni jadinya. Okaayy ! Aku pergi dulu. Good Luck My Friend ! Bye ! ^_^

#I'm a good enough to forgive you but not good enough to trust you !







PASTFUTURE
Hello;


Hi *wave hand* . Welcome to my site. Nice to meet you :)

Shout !


Memory
Forget what hurt you in the past. But never forget what it taught you :)
  • Addicted Korea ^_^
  • Anti-Boys ?
  • Tak payah pergi la macam tu.. -,-'
  • Oh My Cat .. T_T
  • Aku malu ! malu sangat ! sakit hati ! sedih ! T_T
  • Oh My Keychain !
  • Broomm broomm..
  • I'm a touching girl !! ^_^
  • Cuaakkk seeyyyhh !!!
  • Aku bukan sombong , cuma ..

  • Big Clap!
    Template :Masterly_elmo
    Tutorial : Afiqah Wana Atiqah
    Pictures : We Heart It
    Best View : Google Chrome