Follow Dashboard
Little Thing..
About Affiliates Entry
//Sebiru Hari Ini

Pejam celik pejam celik.. #blink blink
Thursday 19 July 2012 • 11:29 pm • 0 comments


Assalamualaikum..
Holla ! Oooooo.. Tak sangka aku. Pejam celik pejam celik dah nak puasa. Lagi 1 hari je nak puasa. Ngaaaaa ~ Moga-moga tahun ni puasa penuh macam tahun lepas. Ngehehehe.. :D . Puasa, lepas tu trial. Lepastu raya, lepastu PMR ! Ni lagi la gempak. Tinggal 3 bulan je lagi ! Kalau tolak raya, tinggal 2 bulan ! Berapa peratus aku dah bersiap sedia nak hadapi PMR ni ? Urrrrr.. Biar aku je yang tau. Haritu dah kena motivasi dengan pengetua, semangat untuk baca buku tu ada la jugak. Tapi semangat hari tu je la. Esoknya watlek watchill balik. Haaiihh.. Takpe-takpe, PMR lupakan kejap. Kejap je, tak lama.


Guess what ? Harini kakak aku balik ! Ngehehehe.. Alaarr.. balik harini, Selasa minggu depan pergi Perak balik. Tak sabar nak tunggu ole-ole dari Pulau Pangkor ni. haha ! Maklumlah, kakak aku baru pergi Pangkor dengan kawan-kawan dia. Aku ? Nak pergi Tesco pun ayah aku sibuk. Tu baru Tesco tau. Korang jangan nak pelik sangat kalau lepas cuti sekolah muka aku makin cerah. Aku duduk rumah 24 jam tak pergi mana-mana.

Oh ya ! Kawan-kawan aku aritu ada cakap kenapa almari baju aku kecik bebenor.. Dah la kecik, kongsi lagi dengan kakak aku punya baju. Nak tau kenapa ? Meh sini saya jelaskan. Jujur aku kata, setahun aku beli baju 3 helai je. Korang sebulan 3 baju kan ? Tau dah. :P . Aku beli baju banyak-banyak pun bukannya pakai sebab aku ni mana la pergi jalan-jalan macam korang. Baju aku boleh dikira dengan jari je. Dalam almari tu pun ada 5 baju aku baru pakai sekali je. Jadi, memandangkan aku ni jarang keluar rumah, beli baju banyak-banyak watpe. Bukannya pakai pun. Wat semak almari je. Lepastu bila nak pakai, baju dah kecik. Membazir...  Sukati korang la nak cakap aku ni saje bagi alasan ke, nak cover malu ke, ape ke.. Apa yang aku tau, ini fakta. Bukan auta. Got it ? Good !

Lalalala.. Sekarang ingat PMR balik. Memandangkan trial nak dekat, aku rasa maybe ini entry terakhir buat masa ni. Maybe la. Mana tau tiba-tiba aku tulis entry lagi. hehe.. Aku pun takde masalah nak tinggalkan dunia siber ni. Facebook jarang buka dah. Twitter pun sama. Blog je aktif sikit. Cuma setiap petang tak boleh menahan diri daripada tengok cerita Korea ! huuuuu.. Takpe-takpe, korbankan sikit untuk trial. Tak rugi pape pun. Muhasabah la wahai Bella..

 Okeyy la. Aku chow dulu. Bye bye Facebook.. Goodbye Twitter.. Selamat tinggal blogger.. Sayonara dunia siber.. #ayat macam nak tinggalkan dunia siber ni untuk selama-lamanya je. haha ! Bye.. :')


Haaaa ! 49 days dah habis. Sekarang ni cerita Love You Thousand Times. Not bad juga citernya. Best, best. hehe.. Urrrr.. Mungkin tengok kadang-kadang je kot. Hari-hari tengok memang nak kena ceramah free la jawabnya.. :)



PASTFUTURE
Hello;


Hi *wave hand* . Welcome to my site. Nice to meet you :)

Shout !


Memory
Forget what hurt you in the past. But never forget what it taught you :)
  • What ? Me ? Slim ? o,0'
  • Apa itu KAWAN ?
  • And that's why I smile.. :)
  • I'm so happy !
  • Aku benci kau !
  • Since when ? -,-'
  • Revenge ?
  • Backstabber Friend !
  • Addicted Korea ^_^
  • Anti-Boys ?

  • Big Clap!
    Template :Masterly_elmo
    Tutorial : Afiqah Wana Atiqah
    Pictures : We Heart It
    Best View : Google Chrome