Follow Dashboard
Little Thing..
About Affiliates Entry
//Sebiru Hari Ini

Miyyo Azman ?
Friday 17 August 2012 • 1:36 am • 0 comments

*gambar betul, okay !*

Assalamualaikum..
Actually, aku baru je selesai memasang langsir. You know what ? Aku jeles gila gila ngan abang aku. Dia gantung langsir tak payah pakai kerusi pun. Just jengket and then sangkut. Untungla tinggi....... Pukul 9.30 tadi, buat cornflakes madu. Sape nak tempah ? 1 balang 15 hinggit. E'eeeehhhhh.. Main-main je la. Tahun ni mak aku tak jual kuih cornflakes. Nak rasa mai la datang rumah. hehe..

Oh ya, haritu tengok astro ria. E'eh ? Iklan raya tentang Aaron Aziz la. E'eh ? Tu bukan Miyyo Azman ke ? Betul la tu. Untungla Miyyo Azman dapat berlakon jadi Aaron masa remaja. Ala, no wonder la. Miyyo tu kan famous. But, seriously, aku tak jumpa apa-apa yang menarik pun tentang Miyyo ni. E'eehhh ! Jangan marah aku pulak. Setiap orang kan mempunyai pendapat yang berbeza. Hehee.. Mula-mula, Miyyo berlakon. Lepas tu, Hafiz Irfan. Lepastu, Didiwhooaa pulak. Boleh jadi lorh. :D

Aku sekarang tengah teruja gila nak mati ni. Lepas aku tau Matematik aku dapat 79, balik rumah menangis aku tau. Tiap-tiap malam buat solat sunat. Setiap sujud terakhir pulak, mesti berdoa supaya hati Cikgu Faridah lembut hatinya agar aku dengan Syifa' dapat A bagi subjek math. Hasilnya ? Faham-faham je la. Kalau tak berhasil, takde maknenya aku teruja. Tapi aku tak tau la Syifa' punya macam mana. Ya, memang la lagi 1 markah tu markah kesian. Tapi, tak kisah la korang nak cakap apa. Macam la korang tak pernah dapat markah bonus. Yang penting aku berusaha sendiri. No tiru-tiru, no jeling-jeling, no tanya-tanya masa periksa. Pasal markah bonus, no komen.. Tu namanya rezeki. :)

Okeyla. Dah ngantok lorrhh.. huaarrrgghh..#tutup mulut. Bye-bye.. Assalamualaikum..




*Kisah Raya Aaron Aziz*


PASTFUTURE
Hello;


Hi *wave hand* . Welcome to my site. Nice to meet you :)

Shout !


Memory
Forget what hurt you in the past. But never forget what it taught you :)
  • Muhasabah diri
  • Funny Moment... :D
  • Misunderstanding !
  • Headache..
  • Pejam celik pejam celik.. #blink blink
  • What ? Me ? Slim ? o,0'
  • Apa itu KAWAN ?
  • And that's why I smile.. :)
  • I'm so happy !
  • Aku benci kau !

  • Big Clap!
    Template :Masterly_elmo
    Tutorial : Afiqah Wana Atiqah
    Pictures : We Heart It
    Best View : Google Chrome