Follow Dashboard
Little Thing..
About Affiliates Entry
//Sebiru Hari Ini

No Title.
Friday 19 October 2012 • 7:19 pm • 0 comments


Assalamualaikum Cinta..





Kadang-kadang, kita pun perlukan privacy, right ? Kadang-kadang, tak semua benda kita boleh cerita kat orang kan ? Sebab tu wujudnya blog dan diary. Kenapa ya ? Kenapa ? Ada ke sesuatu benda tu kita buat tanpa sebab ? Wujud ke tak sebenarnya manusia kat dunia ni yang betul-betul faham perasaan kita ? Yang betul-betul ada ketika kita susah dan senang ? hurmm.. Tak tau.

Dah cuba. Aku dah cuba berubah menjadi yang terbaik. Tapi, manusia ni mana ada yang sempurna. Setiap manusia ada kekurangannya. Aku ada sebab kenapa aku buat macam itu, macam ini. Jangan la salahkan aku sorang. Aku tak kata aku ni baik. Aku tak kata aku ni perfect. Takde buat salah. Hakikatnya perangai sebenar aku korang tak tau. I have my own reason kenapa aku buat macam tu.... Kalau aku pendam, jadi dendam. Kalau aku luahkan, orang marah. Diluah mati emak, ditelan mati bapa.

Habistu aku nak buat apa ? Dalam ni, dalam hati ni, sakit. Sakit sangat. Nak aku pendam sorang-sorang sampai jadi gila ? Aku takkan cakap sesuatu benda kalau benda tu tak betul. Kadang-kadang, kita pun tak boleh nak salahkan orang sebab diorang tak tau apa yang kita rasa. Diorang tak tau. Tak tau. Diorang hanya fikirkan diri sendiri. Tanpa sedar, ada hati yang tersakiti.

Nothing to say anymore. Assalamualaikum..


'Hanya (taatilah Allah), Allah-lah pelindung kamu, dan Dialah sebaik-baik penolong'.
(Surah Ali-Imran : Ayat 150)


PASTFUTURE
Hello;


Hi *wave hand* . Welcome to my site. Nice to meet you :)

Shout !


Memory
Forget what hurt you in the past. But never forget what it taught you :)
  • I'm sorry..
  • Atotoh.. :D
  • Penatnyeeee... -,-'
  • Raya ohhh Raya
  • Miyyo Azman ?
  • Muhasabah diri
  • Funny Moment... :D
  • Misunderstanding !
  • Headache..
  • Pejam celik pejam celik.. #blink blink

  • Big Clap!
    Template :Masterly_elmo
    Tutorial : Afiqah Wana Atiqah
    Pictures : We Heart It
    Best View : Google Chrome