Follow Dashboard
Little Thing..
About Affiliates Entry
//Sebiru Hari Ini

Hurrrrr..
Sunday 24 March 2013 • 12:23 am • 0 comments
Bismillahirrahmanirrahim..

Assalamualaikum.. 

Ada ke kat dunia ni orang marah tanpa sebab ? Ada ke ? Kalau kita marah, lepas tu orang tanya, apesal kau marah ni ? Then kita jawab, saje marah ! Nonsense right ? Muhasabah la. Ingat balik apa yang kita dah buat sampai orang tu marah kita, taknak cakap dengan kita. Setiap perkara yang berlaku mesti ada sebab, kan ? Huh. Malas sebenarnya nak bahas hal ni lagi. Aku nak pos gambar je. Malas nak bahas panjang-panjang.

Nampak idok ? Saje aku buat kecik-kecik. -.-







Hah. Kau kate kau lonely kan ?





See that ? Memangla fitrah manusia, kalau keseorangan, perlukan seorang teman nak berborak, nak bercakap, nak bergurau. Tapi, macam la tak boleh cari kawan lelaki. Perlu ke perempuan ? Dan, perlu ke setiap hari mesej, menghabiskan kredit semata-mata nak bercakap benda yag takde faedah ? Omong kosong ? 

Think positif. Janganlah nak sesali keadaan kita sekarang ni. Ada hikmah kenapa Allah biarkan kita sendirian, berteman. Ambil dari sudut positif. Bukan negatif.








Hahhh. Gambar ni dah lama dah aku simpan. Selalu sangat kata rindu, rindu. Berapa kali entah aku nak ingatkan, berapa kali ntah aku nak cakap, aku tak suka kau cakap benda-benda tu semua. Tapi ntah. Lama-lama penat aku nak cakap benda yang sama. Better talking with my kitten la. 




Haha. First time baca, aku tergelak. Kenapa ? Ntah. haha. Tapi bila baca balik, ada betul juga. Dulu. Antara umur 11-13 tahun. Eh, 14 maybe ? Donno la. But now, I don't think so. Mungkin dalam fikiran ni dah set, dia playboy, dia mainkan perasaan perempuan, dia ni memang berayat manis, jadi bila dia cakap apa-apa yang ada unsur-unsur ayat manis, takde effect dalam hati aku ni. -.-


Kadang-kadang aku tak faham. Kita ni kawan. KAWAN. Aku tak pernah letak mana-mana lelaki dalam hati aku ni kat sudut ISTIMEWA. Kita kawan. Tapi, bila aku tak mesej, tak jawab panggilan telefon, yang frust menonggeng tak tentu pasal tu pehal ? Don't tell me yang kau letak aku dalam sudut ISTIMEWA kat hati kau. Aku dah remind awal-awal... Jangan menyesal. 

Aku masih sampai sekarang pegang prinsip No BUS. No Boys Until SPM. Jangan rosakkan prinsip aku. Yang lepas jadikan pengajaran. Aku tak nak jadi macam abang n kakak aku. Aku nak fokus, belajar. Aku rasa tak salah kalau aku berpendirian macam ni. Aku adalah aku. It's up to me aku nak buat apa kat diri aku.

Maaf sememangnya tidak mampu mengubah masa lampau, tapi mampu mengubah masa depan.

Memangla. Tapi tak semudah itu. Aku perlukan masa. Aku pun manusia biasa. Biarlah aku maaf dengan hati yang ikhlas, bukan kerana terpaksa. 


I had enough. Penat la. Dah malas nak bahas hal ni lagi. Sorry. Bad mood. Maaf terkasar bahasa. Maaf kepada kau yang tersinggung. 





 My kitten. Namanya Comel.


Putih. Dah lama menghilang. T_T

I think I should go now. Assalamualaikum.


PASTFUTURE
Hello;


Hi *wave hand* . Welcome to my site. Nice to meet you :)

Shout !


Memory
Forget what hurt you in the past. But never forget what it taught you :)
  • Kisah detik-detik terakhir sebelum kewafatan Rasul...
  • Busy busy busy
  • 2013..
  • Arrrggghhhh !!!
  • Story about 'Harta Karun'
  • Uuuuuuuu..
  • Gangster kah ?
  • Ouch ! My eyes..
  • Senyum :)
  • No Title.

  • Big Clap!
    Template :Masterly_elmo
    Tutorial : Afiqah Wana Atiqah
    Pictures : We Heart It
    Best View : Google Chrome