Follow Dashboard
Little Thing..
About Affiliates Entry
//Sebiru Hari Ini

Story about 'Harta Karun'
Monday 17 December 2012 • 11:51 pm • 0 comments

Assalamualaikum..

Bertemu kembali dalam rancangan.... Gerak, Geri, Gasing ! haha. Mengarut. -.- . Lama sungguh daku tak update blog. Tatau nak cerita pasal apa sebenarnya.. hehe. Actually, aku tengah tak sihat ni. Demam + batuk + sakit tekak. Macam nescafe 3 in 1 pulak dah. Ni mesti kes balik dari masjid haritu. Main redah je hujan. Naik motor pulak tu. Lama tak main hujan. hehe.. Pulak tu, balik rumah bukan gheti nak mandi. Pergi duduk baca 'harta karun'. Harta karun ye, Nis ? haha. 




Aku mengambil masa hampir setengah jam baca harta karun tu. Eh ?  Yeke ? Tapi setengah jam tu termasuk memunggah buku-buku yang ada dalam beg. Basah ooooo.. Nasib baik harta karun basah sikit je. Huuuuu.. Novel aku... T_T . Nasib baik buruk sikit je. Haha. Aku tanya soalan tu rasanya guna 7 page massage je. Ko balas macam buat karangan BM maaaaa.. Dalam manyak-manyak jawapan, sekali baca je aku tak puas hati. Yakni jawapan bagi soalan nombor 3. Tapi, lepas baca 2,3 kali, betul juga cakap kau.

Bagi soalan nombor satu, hurrrrmmm.. Biarlah. Aku rasa aku pun ada hak juga buat dorang macam tu. Terus-terusan diamkan diri. kuikui. Aku tak salah. Aku tak salah. haha. 

Soalan nombor 2.. Tak sangka ada orang minat blog aku. haha. Peminat tegar lagi. Mekacih, mekacih. *bongkok badan*. Yelaa. Yela. Janji tak cerita pasal perkara lepas yang sedih-sedih tu lagi. Tapi memang pun. Takde mende nak cerita la katakan. Ye flashback. hehe.. Insyaallah. Aku akan cuba yek.

Ni nombor 3 ni haaa.. Bila pikir balik, semua orang buat salah. Semua orang buat silap. Aku tak patut benci kat dia. Dulu okey je. Ya betul. Dia pura-pura baik sebab memang dia nak jadi baik tapi tatau camne. huhu. Ada ke orang, dia buat salah besar, then dia nak mengaku ? Kalau ada ye bagus. Jadi, bagi pendapat aku, tu je la cara yang dia boleh buat. hurmmm..

Nombor 4. Tatau nak cakap apa. Betul la tu. Sokong. Sokong. Dan aku akan cuba berubah ke arah yang lebih baik. Insyaallah.

Your lastly, hei budak. Aku tembak kau kang, baru kau tau. Sebab aku percayakan kau la, aku spill cerita ni semua kat kau sorang. -,-' . First time kot. haha. You're right. Memang dah lama pendam. Daripada aku terus pendam, terus membenci, baik cerita. Dalam otak terfikir nak cerita kat kau seorang je. hehe.. Baca tak kat Disclaimer. 'Suka pendamkan perasaan. Tak berapa suka cerita kat orang. Takut membebankan.' Tapi kali ni memilih untuk bercerita. hehe..





Oh ya. Aritu aku ada cakap aku sayang kau kan. I really meant it. Malam tu otak lain macam. Sepanjang hari tu dalam otak aku kata 'Macam mana kalau hari ni merupakan hari terakhir kau, Bella ?' Teringat balik semua kenangan. Malam tu, aku pun cakap aku sayang kau. Sebaik sahaja message sent, aku nangis koottt.. -.-' . Ntah nape ntah. Tu first time tu aku cakap setulus hati jiwa dan raga. haha. Lawak pun ada bila teringat balik. Emo terlebih. -.-


Udah ler. Sampai sini je la karangan aku pada hari ini. Mesti korang tak paham kan apa yang aku cuba sampaikan ni ? Bior la. Biar aku dengan dia je tau. Secret lorh. Apape pun, thanks kawan sebab sudi jadi pendengar, penghujah yang baik. Terima kasih banyak-banyak. Aku ingat sampai bila-bila-bila-bila. Bye-bye. Assalamualaikum..






Aku dah jumpa. Jumpa kawan sampai Jannah. Tau tak nama dia apa ? Nama dia Nur Hanis Fadila bt. Mohammad Som. :)  Susah tau  nak cari kawan yang ada masa susah dan senang, yang betul-betul faham kita. Bertuah aku. =>



PASTFUTURE
Hello;


Hi *wave hand* . Welcome to my site. Nice to meet you :)

Shout !


Memory
Forget what hurt you in the past. But never forget what it taught you :)
  • Uuuuuuuu..
  • Gangster kah ?
  • Ouch ! My eyes..
  • Senyum :)
  • No Title.
  • I'm sorry..
  • Atotoh.. :D
  • Penatnyeeee... -,-'
  • Raya ohhh Raya
  • Miyyo Azman ?

  • Big Clap!
    Template :Masterly_elmo
    Tutorial : Afiqah Wana Atiqah
    Pictures : We Heart It
    Best View : Google Chrome